adifferentlife

Alla inlägg under oktober 2011

Av Evelin Johansson - 29 oktober 2011 12:20

Även om de känns som pest och pinna många gånger!


Jag e sjukt otagad på livet just nu! Asså vrf ska de finnas så sjukt många idioter på denna jord, Asså jag ska inte säga att jag e den bästa personen men fy fan ta er asså, ni fattar inte hur lågt ni har sjunkigt!

Vänner de kan man inte kalla er längre i alla fall! Man tar inte allt för givet och hur jävla svårt kan de vara att bara ställa en simpel jävla fråga! Era idiotiska mähän!

  

Asså ni fattar inte hur arg jag va igår!


Men gårdagen slutade helt kanon ändå :D Med trevligt sällskap hemma hos bohman :P Mycket mysig, rolig kväll och jag tror inte JESPER mår så bra idag, han hävde i sig 6st chottar :P Hahah Stackars människa !


Igår var min mamma snäll och red min älskade Ninja åt mig! Hon var snäll om jag förstog de rätt!

  

Idag har jag vart i Alingsås med syrran som spelade match mot baltichov :P Kan ju säga att gud ALingsås har ju ingen teknik i sitt spel, de var bara fölt ös framåmåt, oj de to stopp, De förlorade med en boll, Men engligt mig var baltichov värdiga vinnare!   


Idag ska jag slappa och sen ska jag och simon hitta på något kul :P Får se vad vi orkar hitta på, mamma, pappa och syrran skulle ha främat så vi får la se om vi stannar här hemma eller åker till simon och kolla på film. känner mig lite kluven just nu....


Hoppas verkligen mitt liv får en uppgång snart , känner mig så sjukt nedstämmd :(  

min underbara och Älskade häst <3

Av Evelin Johansson - 26 oktober 2011 21:51

Hello :D

Har vart en härlig dag i skolan slutade 09.40 hade elevrådsmöte och sen vid ett åkte jag och Emma till skövde för att gå i affärer och klippa oss :D


älskar min frisyr, hihih

Sen provade jag bal klänningar blev helt kär!

Har nu vart på foto kurs :)


Tänkte jag skulle ta och ringa min älskling som ska komma och sova hos mig i natt <3

Älskar dig simon <3


Ha de gött så länge <3 

Av Evelin Johansson - 26 oktober 2011 16:15

Hej Hej :D

Tänkte ge mig på ett tidsinställt inlägg :P


Ja nu sitter jag hos frisören och klipper av mitt hår igen ;)

Får säga att jag tirvs riktigt bra i min frisyr :)

Sen ska jag och josefina kolla på balklänning fast jag nog redan vet vad jag ska ha för balklännig ;)

men får kolla lite mer så jag ä säker;)

 

Den balklännigen som jag vill ha ;)

Puss och kram :D

Av Evelin Johansson - 25 oktober 2011 21:02

Hallo   


Ja vad ska man säga här nu då ;)

Pratar i telefon med min underbara pojkvän, som kör lastbilen över halva sverige ;)

Men han e älskad fast han jobbar ständig natt ;)

Saknar dig mitt hjärta <3 Du är mitt allt <3 ( du och Ninja )   


Gårdagen spenderade jag på vårdcentral och sjukhuset, Var på röntgen på morgonen för att kolla upp min rygg , den har vart lite kass de sista om vi säger så!

Sen var jag på vårdcentralen och satte dit min p-stav :P De gjorde faktiskt inte farligt ont!


Dagen har spenderats i skolan, hade två lektioner, Växtskydd och Fysik!

Dagen var helt okej :) Har haft en jädrans huvudverk och kännt mig helt drogad!


När jag kom hem så var syrran på väg ut för att springa, så jag tänkte jag kunne ta med Ninja ut och tumköra henne samtidigt, men hon blev galen med den gjorden på sig! så tog av den! Red då istllet med syrran ut en sväng :P Ninja var jätte duktig, och snacka om att de var ovant att rida , De var över 7 veckor sedan jag satt på häst ryggen!

Älskade underbara häst<3

Dock värker ryggen riktigt ordentligt idag :(


Avslutade dagen med att göra pannkakor och nu sitter jag vid datan :P

Nu ska jag snart sova :)

Puss och Kram

Av Evelin Johansson - 22 oktober 2011 16:13

hallo :D

Vart lite of med bloggningen, I torsdags var jag mamma, syrran & farmor på handboll, SVerige- Slovenien ! De var en kanon bra och rolig match :)

Igår var jag barnvakt åt tre av min söta kusiner ! Vi kollade på bilar filmen, spelade spel, åt TACOS och kollade på idol :) Mycket mysigt med tre söta tjejer <3 SLutade kvällen med att flätta båda de stora tjejernas hår :) Och lilla Elsa använde inte nappen en enda gång när jag var där, Riktigt duktig tjej ;)

Sen kom älsklingen, och sov med mig i natt <3

Han åkte i morse och idag har jag kollat på projektarbetet, och hjälpt pappa, snart hämta syrran från Alingsås :)


puss o kram :)

Av Evelin Johansson - 19 oktober 2011 22:03

Heeej :D

Det har vart en helt okej och rolig dag på elmia med camilla med flera.

När jag kom hem gick jag ut i hagen för att hämta in Ninaj och pyssla om henne lite!

Men väl inne i stallet bestämde jag mig för att gå ut och gå en promenad så Ninja fick göra mig följe :D Vi gick en promenad på 30min <3 riktigt mysigt när solen var på väg ner och ninja frusta brevid mig :D Min älskade lilla häst <3


Nu ska jag fixa lite till med projektarbetet innan jag krypper i säng och väntar på att min älskling ska komma hem!

Finns både possitiva och negativa saker med att han jobbar natt <3

Älskar dig Simon <3


Nää nu ska jag plugga en stund till och smida vidare på mina smarta ideér  ;)

Lägger med en bild på min underbara häst <3  

Av Evelin Johansson - 18 oktober 2011 17:46

Tjenare   

Dagen har vart helt okej! Vaknade kl sex av att min underbar pojkvän kom hem från jobbet :D Sen sov vi till elva, båda  var smått trötta och lite skojfriska, så de blev en helt underbart mysig morgon! Vid tolv åkte vi till Alingsås för att hämta syrran som slutade tidigt.

Sen åkte vi hem och lagade köttfärsås med spageti och sallad, MUMS   

Till efterätt blev de marängswich ;) Jumjum :)

Sen åkte älsklingen till jobbet och jag sorterade tvätten färdigt, och nu har jag vart ute och tagit in min häst på lösdriften så hon får torka av sig lite, då de har regnat precis hela jävla dagen :( Jätte deprimerande med allt regn :(


Nu ska rediga Evelin plugga samhälls läxan medans pappa gör klart ladugården, sen blir de nog att göra lite kvälls fika så man går till sängs mätt :P


Imorgon blir det elmia med skolan hella dagen, ska hämta upp josefina vid fem i sju och sen drar vi mot skara och sedan vidare för en heldag på elmia :D Roligt, ja de kan man säga!


  Puss och kram <3

Av Evelin Johansson - 17 oktober 2011 21:58

Hej :D Nu ska vi börja om med en blogg, vi får väl se om jag kommer orka blogga. Men de hoppas vi :D
Dagen har vart helt okej, vart i skolan, fixat studentmössa, kört hem ensilage ballar. Dagen har vart riktigt lyckad :)

Nu ligger jag i söngen och väntar på att simon ska komma och krypa ner bredvid mig :)

Mamma och pappa är på årsmöte med slättens nött och syrran sover, så huset är så lugnt och skönt, så snart somnar nog jag med ;)

puss och kram <3 God Natt <3        

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards