adifferentlife

Alla inlägg under december 2011

Av Evelin Johansson - 25 december 2011 14:50

Hej  

Då e julen snart över ! Denna julen var inte ens ilikhete med så bra som för två år sedan! 

Asså denna jul var riktigt kass! INGEN snö, ingen julkänsla, stress, och massa tråkigheter!




Men nu är de snart över helt! tommtarna ska ner, och de gör mg inget om de lir vår i morgon  


Denna våren ska jag tagga som fan för att klara mig i skolan! Skolan e mitt prio ett! STUDENTEN den 4 MAJ  

Ska bli så underbart! färdig med skolan för ett ra tag! Börja jobba på heltid och kunna leva livet som man själv vill!

men vet fortfarande inte vad jag vill göra ! Men de löser sig nog!


Inne på att ge er en lista på vad 2012 Ska ge mig de första månaderna fram till Studenten!

  1. Jag ska fixa skolan utan ett enda IG
  2. Ninja ska vara igång
  3. Ninja och jag ska träna regelundet för tränare i hoppning/Dressyr
  4. Ninja och jag ska ha tävlat minst en klubbtävling 
  5. Jag ska fixa i ordning min egen kropp
  6. Fixat ett heltids jobb :D 

Nu ska jag komma på något att göra innan utgången ikväll och sen blir det jobb måndag, tisdag, onsdag :D

Av Evelin Johansson - 17 december 2011 14:18

Hej :D

Denna dagen har  hitils spenderats med hästarna och kossorna!

Började dagen med att åka till Grästorp för att hjälpa mina kusiner med deras helg tjänst.

Sen hem och gjorde i orgning morgon fodringen till snyggingarna :D

In och åt frukost /julskinkesmörgås & julmust)

Sen plockade jag och mamma ut hästarna i den stora hagen så de slapp lösdriften och rasthagen en stund :D

Sen blev de att mocka lösdriften, soppa, halma, spåna, sopa och fylla på foder :D


sen blev de middag :D


Nu efter middagen har jag mamma pappa och syrran släppt in tjurarna hos kossorna så de blir nya kalvar nästa år :D

Flyttat runt kossor, kalvar mm..


Nu sitter jag i soffan och slappar, ska nu äta glass med mamma och pappa :D

lägger in lite bilder som jag tog i morse ;)              

Av Evelin Johansson - 11 december 2011 20:34

Ja vad ska man säga, var ett tag sedan jag hade någon lust att blogga, orken har vart som bort blåst :(

Sen att man skadade sig illa och åkte ambulans i torsdag igen gjorde inte saken bättre :(

Men nu kan man i alla fall nästan gå :)


Ninja och Tone tirivs sådär ihop, men det ska nog bli bra det med...


Ninja har nu tyvärr ståt väldigt länge, och längre lär de bli. kommer nog inte sätta igång henne fören tidigast till våren..

Men vi får se hur de blir ;)


Mycket tankar i mitt huvud just nu :( :)

skolan slutar om 150 dagar ca, jag vet inte riktigt vart eller med vad jag vill jobba med, om man vill stanna kvar här eller flytta ? känner att jag behöver komma hemifrån ett tag, men vet tyvärr inte hur de kommer bli :(

Har inte så mycket mer att säga just nu...

Puss hej,  någon kan få ge mig lite energi :)


Ovido - Quiz & Flashcards