adifferentlife

Alla inlägg under maj 2012

Av Evelin Johansson - 13 maj 2012 19:20

Hej ni där ute, nu sitter jag här igen, lyssnar på musik och försöker planera mitt liv.


De har hänt mycket i mitt liv sen jag bloggade....

Jag har taggit studenten, startat min första dressyr tävling, startat med mjölkkor hemma, lämnat nossebro, tagit steget ut i VERKLIGHETEN!


 Nu har över en vecka sedan gått sen jag lämnade skolan för rätt många år framåt! Studentaen var kanon och BALEN kan vi bara snacka om men igen förstår :D <3

Veckan innan  studentetn startade jag min första dressyr tävling med Ninja :) En LC:1 med 52.2% Hon var stressad, lite nervös men skötte sig ändå helt okej :D

Och veckan efter studenten nu så har min familj startat upp med mjölkor och vi har nu hållt på i fem dagar :) de funkar ungefär som vi tänkt och nu e de bara att ge gärnet!


Och Igår lämnade jag Nossebro för sommaren/hösten. har nu flyttat tillbaka till östergötland där jag ska jobba en sesong som maskinförare :)

Är väldigt nervös och vet inte rikitget hur de kommer bli men de är bara att ge gärnet och sattsa för fult! ;D

         


Lite bilder från de senaste månaderna :D pöss <3  

Ovido - Quiz & Flashcards