adifferentlife

Alla inlägg under augusti 2012

Av Evelin Johansson - 2 augusti 2012 19:09

Semester :)

Kan jag säga annat än att de är gött?

Sitter nere på västkusten i en stuga med Jonas och hans kill kompisar :)


Sitter och planerar hur min höst ska bli och vad som hända ska de sista veckorna av sommaren!

Har skrivit mitt cv som ska skickas in innan månadens slut :)

känner ett sådant sug över att börja träna Ninja stenhårt men oj vad de känns som  att inget gåt vägen just nu.. Men får försöka göra henne så lyhörd och positiv de gångerna jag rider henne nu :)


Som de verkar nu så blir de 2-2,5 månad kvar i östergötland att jobba :/ de e fortfarande delade kännslor över att vara där men nu har jag fixat tre och har mindre tid kvar.. Så nu kämpar vi i och fixaar in lite pengar ;)


Sen som sagt så har jag skrivit mitt cv som ska skickas till Skistar som jag ska söka jobb hos under vintern och sen när våren kommer igen så får vi se vart livet bär mig :)


Men känner mig allmänt possitiv till livet just nu :)

Pöss och hej på er :)  

Ovido - Quiz & Flashcards