adifferentlife

Alla inlägg under oktober 2012

Av Evelin Johansson - 29 oktober 2012 21:37

Njut av bilderna nu ;)

               

Av Evelin Johansson - 29 oktober 2012 09:10

Har lite planer på att delta i klubben dressyr tävling om tre veckor :)
Lillan är trotts allt en dam som har gått höga klasser i dressyr och är en stor tillgång till mig va de gäller att lära mig saker :)
Pratade igår med Lillans ägare om jag fick vara med och de va inga problem ;) så då e frågan va man ska tävla?

Lc, Lb eller La ?
Hade tänkt LC då jag inte är jätte duktig på dressyr men de tyckte ägaren va onödigt så de står mellan LB:0 och La:1,La4 ? Någon som har erfarenhet av dressyren?
Efter som de är min andra dressys start i livet så är jag taggad till tusen;)

Lev livet! Folket<3
Slänger med en bild på ninja och lillan från i sommar när systeryster och kusin red :)

Av Evelin Johansson - 28 oktober 2012 20:34

Lovade ju att visa bilderna från de senaste dagarna i bidler :) delar dock upp det i två delar :)

Sen kommmer ett lite roligt inlägg i morgon om jag hinner med ;)


               

Lev livet medans ni kan <3

Av Evelin Johansson - 26 oktober 2012 22:31

Så har mina dagar sett ut ett tag nu :)
Igår gav Lillan en av de värsta rodeo turerna i mitt liv ;) jädrar men kul va de :) mamma fick några snygga bilder:) de va igentligen de vi skulle göra, mamma skulle fota men så blev de inte riktigt ;)

Idag red jag Ninja för första gången på nästan två månader :) skrittade i 20min :) kändes så underbart att sitta på hennes rygg igen <3

Innan de red jag en tur på Lillan galoppera på stubben å Gud va kul hon tyckte de va roligt ;)
Imorgon blir de dressyr träning :)

Bilder kommer!

Nu blir de film mys med hjärtat mitt <3

Av Evelin Johansson - 25 oktober 2012 13:21

Har vart mycke några dagar nu, var ute med lillan, ninja och Hanna heromdagen :) mycket mysigt :) sen har hästarna fått ny hage! Ska försöka ta en ridtur ikväll :) Pöss på er :) förresten ninja börjar bli bättre :)

Av Evelin Johansson - 21 oktober 2012 21:25

Vart en trevlig dag idag :)
Först så var jag fotograf på träningstävlingen i nossebro :) verkade väldigt positivt i alla fall :)
Sen slappa jag en stund när jag kom hem :) och efter de to jag och lillan en sväng ut :) jädrar va pig hon va ;) sen fick min älsklings häst en promenad med ;) nu blir de sängen och upp 06.00 för å mjölka kor i morgon :)
Lev livet <3

Av Evelin Johansson - 20 oktober 2012 20:54

Förbygel ponny GG : 450kr
Förbygel full : 200kr
Läder grimma ponny: 300 kr
Magplatta 130cm : 200kr

Bilderna är i samma ordning som annonserna ! :)

Av Evelin Johansson - 20 oktober 2012 18:59

Tänkte ta och visa lite bilder på sadelkammaren :) har fixat och donat och gjort iordning så jag verkligen ska trivas å allt :) de fattas lite små grejer men de är beställt och borde komma om några dagar :)

Bild ett visar min garderob där jag har stövlar,hjälmar, och ben Linder i vänstra delen :) i den högra delen har jag numera gjort i ordning krokar så jag kan ha mina extra träns där inne :) känns trevligare ;)

Bild två visar mina sadlar och träns som jag använder oftast, plus longeringsjorden :)

Bild tre visar hyllan där jag har reflexer, booth, skydd och lite annat småt och gott :)

Bild fyra visar en extra sadel och annan extra utrustning :) till höger om detta ska sen mina schabrak hänga på en "täckes" hängare :) lär bli bra när allt är klappat och klart :)

Lev livet gott folk :)

Skapa flashcards