adifferentlife

Alla inlägg under november 2012

Av Evelin Johansson - 30 november 2012 20:33

När orken bara försvinner :(
Vet inte vad jag känner, vill eller vad de e med mig?
Alltid trött, känner mig slö.. Känner att jag gnäller över mina smärtor, men va e de jämfört med min älskade pappas :-/
Allt känns så konstigt!
Vet varken in eller ut just nu :(

Av Evelin Johansson - 30 november 2012 20:33

När orken bara försvinner :(
Vet inte vad jag känner, vill eller vad de e med mig?
Alltid trött, känner mig slö.. Känner att jag gnäller över mina smärtor, men va e de jämfört med min älskade pappas :-/
Allt känns så konstigt!
Vet varken in eller ut just nu :(

Av Evelin Johansson - 30 november 2012 20:33

När orken bara försvinner :(
Vet inte vad jag känner, vill eller vad de e med mig?
Alltid trött, känner mig slö.. Känner att jag gnäller över mina smärtor, men va e de jämfört med min älskade pappas :-/
Allt känns så konstigt!
Vet varken in eller ut just nu :(

Av Evelin Johansson - 26 november 2012 21:47

Å vad jag uppskattar min underbara pojk! Han sliter och jobbar för att hjälpa min familj igenom denna perioden!
Även om kossor inte e de han älskar mest på denna jorden så är han ändå med och hjälper till! Han tar in och ut hästarna med mig, han följer med på promenader om jag ska ut med den ena hästen <3 är så enormt lycklig att jag har han i mitt liv<3
Älskade Jonas <3

Av Evelin Johansson - 25 november 2012 21:36

Blir några arbeta timmar i ladugården framöver :) men de känns rätt gött att komma in i allt lite mera, verkligen göra ALLT själv, förut gjorde alltid pappa fodret och sköte fodrvagnen, men även detta har börjat bli min vardags rutin..
Ska försöka orka och hinna med och rida mina två hästar i morgon på dagen :) men då får de nog vara lite bättre väder än nu ;) men jaja de blir morgondagens bekymmer för nu står kl på 05.30 och jag behöver sova ;)
Natti natti :)

Av Evelin Johansson - 23 november 2012 20:13

Allt e kaos just nu! Vet varken in eller ut snart! Men vi gör allt vi kan och kämpar på in i de sista!
Älskade familjen min vi fixar allt! Vi är starka och vi fixar detta!

Älskade Hanna tar hästarna ett tag fram över!
Uppdateringen kommet att lyssa med sin frånvaro, men ni får ta de tills vi er va som kommer hända och allt blir bättre !

Av Evelin Johansson - 19 november 2012 18:08

Blev en mysig promenad med syster yster nu när kvällen börja krypa sig på :)
Tig på hästarna massa reflexer Pannlampan på och sen traskade vi ut :) två glada hästar som fick sträcka på bena!
Ninja efter sin tävling och ninja lyckades tappa en sko i leran när vi va ute och red igår! Så de blev en lugn försiktig promenad på mjukt underlag idag ;)
Nu blir de tv mys <3

Av Evelin Johansson - 18 november 2012 21:30

Får säga att de har vart en riktigt trevlig dag med gött folk nere på tävlingen :)

Kan ju berätta lite om hur de har gott ;)
Den stat jag skulle rida blev en LB:0
Lillan var jätte taggad innan starten, men väl inne på banan så dog hon, hon lyssna sådär, jag gjorde henne ostadi och rundan blev katastrofal !
Vi bestämde oss att anmäla till en start till och här gick de tio gånger bättre, vi gick i harmoni och de blev en trevlig ritt med 58,64 procent :) så vi är nöjda och två cleround rosetter fick följa med hem ;)

Ovido - Quiz & Flashcards