adifferentlife

Alla inlägg under december 2012

Av Evelin Johansson - 31 december 2012 23:19

Borde bli ett sju härans bra år :)
Blir förhoppnings vis ett tillskott ;)
Längtar så jag kan dö!

Av Evelin Johansson - 30 december 2012 11:39

De e januari å snön smälter bort och bäckarna pålar! De e vackert men nu får de allt bli ordning på torpet! Välj ett ut av det inte både och!
Bilden är från idag när Hanna å Alicia red å jag gick , på grund av min jädra rygg :(

Av Evelin Johansson - 29 december 2012 20:32

Man vart miljonär och kunna köpt vad man vill, bygga vad man vill!

Men så e ju inte riktigt fallet när man e arbetslös, snarae tvärt om man får tänka 15 gånger innan man gör något för hastat!


Hittade något på internett för en vecka sedan och på måndag bär det av för att se om detta är något för mig, men då får jag nog börja omprioritera i mitt liv, men vem säger att man inte kan behöva lite förändring i livet ibland!

Hade verkligen vart en dröm som blev san om detta skulle gå igenom, men e verkligen fundersam om detta vore de rätta beslut?

Men drömma kan man alltid göra de har min MAMMA alltid sagt <3

Men sen vet man aldrig vi kanske inte passar, de kanske inte är något för mig, men man tänker ändå tanken tänk om de skulle klaffa sådär jädra rätt som de gjorde med den förra :/

Men nu har jag även en särbo att planera mitt liv tillsammans med , å han kanske inte är lika pigg på min idé men. Han e ändå mycket possetiv i det jag gör och vill göra, stöttar mig alltid så långt han kan! Min älskade Jonas <3

Berättar med om detta någon gång skulle bli av!


Nu sitter jag i ladugården och väntar på att de sista kossorna ska bli färdiga så jag får sova, börjar trotts allt kl 6 i morgon med.

Men jag gnäller inte jag har något att göra i alla fall !

Sen att man inte tjänar stor kovan på det så överlever jag ändå ! HAHA 

Pöss på er alla där ute nu ska jag mjölka klart!




Av Evelin Johansson - 28 december 2012 14:00

Tror mina hästar vill ut i storahagen snart! Efter 3v i lösdriften pågrund av "dåligt" väder så har de fått gå där, de går ingen nöd på dem där men båda trivs i större hage ;)
Men då våran gårdsplan är rena isgatan har de fått vara inne ett tag till :(
Men i morgon ska jag försöka trotsa isen så de två får komma ut och bussa av sig ;) mina små troll!
Puss å kram <3

Av Evelin Johansson - 27 december 2012 17:49

Vänner, folk som ska ställa upp för en, dem man kan prata med allt om!
Men man får fan ta å stå på sina egna ben!
Vänner hjälper stöttar pratar om ALLT!
Va var de som gick snett?

Av Evelin Johansson - 24 december 2012 21:32

Självaste julafton är snart över och de har vart en riktigt mysig dag <3
Han till och med en ridtur på min Prinssesa i motses :) ett riktigt litet krutpaket!
Nu blir de sängen för i morgo. Börjar jag 06.30 igen ;)

Av Evelin Johansson - 20 december 2012 21:55

Blev lite härlig shopping nu innan jul ;)
Tre borstar, b-vitamin till Hästarna och nya ridvantar å ha nu i vinter ;)
Sen beställde jag en liten julklapp till mig själv :)
Bilder på allt kommer att dyka upp här :)
Är så sugen på att komma igång med mina tanter nu igen efter 2 veckors vila :)
Sen kommer hovslagaren imorgon för att slå på snösulor på lillan och sen nya skor på de och Ninja ska verkas :) sen e vi fithforefight!
(om min rygg kan bli bra någon gång)
Kram på er nu <3

Av Evelin Johansson - 19 december 2012 20:29

Lovade ju även bilderna på Hanna och Ninja här kommer några på dem!

Blev många bilder på en gång nu men men ;)

     

Ovido - Quiz & Flashcards