adifferentlife

Alla inlägg under februari 2013

Av Evelin Johansson - 27 februari 2013 20:45

Min älskade vackra flicka <3                  

Men allt går inte som man hade tänkt sig! men va gör de när man får bjuda på sig själv i bland <3    

En dag i sommras när Elisabet Källblad var här och fotade mig och Ninja! Helt klart värt att ta ut henne någon gång å få lite extra pifiga bilder <3

Tack så jätte mycket Elisabeth för bilderna <3

Är så jädra nöjd med bilderna trotts att balkläningen fick smaka lite skit i skotkärran!

Min älskade Ninja plutt <3

Av Evelin Johansson - 25 februari 2013 12:50

Tyvärr så blir de ingen ridning idag häller då hovslagaren inte hört av sig!
Så ninja får vila lite till! Inte alls okej ;)
Isgata över allt! Jädra skit!!!
Jag som vill rida när de är bra väder!
Men frågan är om min axel tycker de vore lämpligt? :(
Ja de va allt från mig nu ;)

Av Evelin Johansson - 25 februari 2013 12:50

Tyvärr så blir de ingen ridning idag häller då hovslagaren inte hört av sig!
Så ninja får vila lite till! Inte alls okej ;)
Isgata över allt! Jädra skit!!!
Jag som vill rida när de är bra väder!
Men frågan är om min axel tycker de vore lämpligt? :(
Ja de va allt från mig nu ;)

Av Evelin Johansson - 23 februari 2013 20:29

Får kanske ta å berätta historien om hur jag fastnade för just bandet stiftelsen eller rättare sagt Robban ;)

Har en tjejkompis vid namn Lovan som jag lärde känna i somras, hon va TAKIDA tokig, åkte halva Sverige runt å te England en gång! Å i 4 månader tjöta hon om att jag skulle med, vilken känsla de va att va med på en konsert!
Efter fyra månader kom TAKIDA till Linköping där jag bode då, å jag håller med henne vilken jädra känsla!

Å efter det så kom TAKIDA in i mitt liv, men de va kanske inte riktigt mitt band sen kom STIFTELSEN in i mitt liv jag mördade stiftelse låtarna komstant å när de skulle komma till Skövde så va de självklart att jag skulle hit!
Men tanken va å åka hit med Lovan men så blev de tyvärr inte :( Lovan kunde inte komma ner, å nu är jag här med syrran å hennes kompis!
Så nu hoppas jag på en kanon helg å kanske ett åter seende av stiftelsen i Sälen ;)
Värt att vänta å se <3

Bilder kommer ikväll eller i morgon kanske ;) <3
Pöss från mig <3

Av Evelin Johansson - 23 februari 2013 15:50

Idag så red jag och syrran en sväng ;)

Ninja  fick hoppa några skutt å va taggad <3

Vissar i bilder istället för å berätta!

Men hon tappade sin sko idag (skodes i tisdags) känns ju lite surt :(


Så i morgon får hon en väl förtjänt vila <3


Nu taggar jag om för STIFTELSEN ikväll! <3              

Av Evelin Johansson - 22 februari 2013 20:15

Dagen har vart riktigt trevligt, först middag med mamma på cross roade :)
Å kl tre va jag på arbets intervju, gick kanon! Provar på detta ställe onsdag å torsdag nästa vecka :)

Sen åkte jag till Ellinor som jag inte träffat på skit länge:( men nu så! Va med när hon red sin ponny Castor:)
Å nu myser vi i soffan;)
Lägger med några halv bra bilder på ellinors ponny ;)

Av Evelin Johansson - 21 februari 2013 17:46

Dagens dressyr träning gick kanon tillslut ;) Ninja va inte med mig i början men efter 10min började vi jobba som ett team <3
Hon va till slut kanon trevlig att rida fick med sig rumpan ordentligt ;) å både hon å jag va svettiga från tå/hovar till öron ;)

Igår fick hon göra slut på lite energi å bara rulla på i galopp ;) mycket uppskatta! Första gången på 6 månader tror jag som hon verkligen stegrade! Hon va så laddad! Taggad till tusen ;)

Å i tisdags blev de bara longering då min nacke gjorde ont som fan!!!

Men idag har nacken blivit behandlad å jag borde snart må bättre ;)
De va allt från mig idag!

Lite bilder från dagen ;) å gårdagen <3

Av Evelin Johansson - 19 februari 2013 09:44

531har inte tränats i grimma något mer än utan de har bara varit dagligt pyssel, bli klappad lugna sig i min närvaro! Å hon börjar lugna sig i min närvaro, dock va de mindre kul att se i går hur nervös hon blir med andra människor än mig!
Så nu har vi något mer å träna på! Men vet hur jag får henne till att bli lugn nu i alla fall!

Skapa flashcards