adifferentlife

Alla inlägg under september 2013

Av Evelin Johansson - 29 september 2013 21:12


Motivationen är som bort blåst, känns så jävla jobbigt att inte ha någon motivation till mågot!


Vill så mycket men de slutar med att inget blir gjort i stället, blir så trött på mig själv :(


GAHH hoppas verkligen att jag hittar tillbakas till den motivationen jag en gång hade. men de känns som just nu så behöver jag någon som kan peppa mig och "få igång" mig igen.


Önskar verkligen att jag hade haft min Jonas här varje dag och kunnat få dela livet med honom på ett annat sätt än vi gör idag. En vacker dag kanske vi gör det!

Hade önskat att de skedde nu bara, men allt kan inte alltid vara lätt även om man så önskar.


Älskar min pojk över allt annat <3

Med han är jag alltid lycklig <3

 

Av Evelin Johansson - 25 september 2013 23:14

You Raise Me Up

When I am down and, oh my soul, so weary,
When troubles come and my heart burdened be,
Then, I am still and wait here in the silence,
Until you come and sit awhile with me.

You raise me up, so I can stand on mountains,
You raise me up, to walk on stormy seas,
I am strong, when I am on your shoulders,
You raise me up... To more than I can be.


Älskade underbara föräldrar <3

Av Evelin Johansson - 24 september 2013 21:13

Åkte idag med underbara Hanna och hämtade hem hennes fodervärds Rambo :) en riktigt söt grabb :)
Hon ska ha han på foder i 6 månader så denna hästen kommer ni få följa under hösten då de kommer bli mitt foto objekt ;) sen hoppas jag på att rida Rambo ibland :)

Redan i morgon får de agera foto objekt ;)

Ni får några bilder från dagen ;) på Hannas pärla med transport och självklart bild på hästen ;)

Av Evelin Johansson - 20 september 2013 21:27

Som många hör vet har jag velat åka till Sälen på vintern och jobba, drömmen om att få bo med Jonas i vinter och att få köra pistmaskin en hel vinter har gått i kras igen :(
Ännu en vinter med 40 mil i mellan oss :(
Har sökt mer jobb där uppe men fortfarande inga svar, detta gör mig lite småt galen :(

Hoppas ni andra har de bra där ute :)

Av Evelin Johansson - 15 september 2013 23:18

Jag har de senaste åren verkligen planerat hela mitt liv dag in och dag ut, Men som ni också vet så har jag en pojkvän som inte är lika glad i att planera han vill ta allt som det kommer.

Har sedan vi träffats försökt få ihop en typ spa/mys/hotell helg men vågar aldrig boka något efter som man aldrig vet vad han ska göra och inte.

Vill så gärna överaska han med en helg på hotell, spa och liseberg tex, men vet inte när detta ska ske.

Vi har ju vart ihop i över 1,5 år och hade vart så skönt mysigt att bara vara en helg för oss själva och ta hand om varandra.


Då är ju frågan om man vågar boka något och HOPPAS på att han kan :)


Tror mamma får hjälpa mig att kolla på detta ;)


Så vitt jag vet så kollar inte Jonas här och då kan jag skriva av mig lite ;)


Pöss och kram <3  

Av Evelin Johansson - 14 september 2013 21:40

Idag lmnade jag iväg underbara Ninja på foder till en kanon familj i Mölnycke.

Hon kommer få de så bra där, de kommer trivas så bra ihop <3

Är så glad att just dessa människor vill ta hand om min flicka<3


Även om det är jätte jobbigt att hon åker så är detta de som är bäst just nu! Både för Ninja och mig <3

   

hoppas magkänslan stämmer och att allt kommer bli kalas <3

Av Evelin Johansson - 12 september 2013 11:34

Hej igen :)

Ligger i soffan och känner mig gött sleten :/ sovit för få timmar i natt och motivationen är som borta :(

Tänkte ridit Ninja idag men de får bli ikväll om jag fått någon ork tillbaka då.

Känns som att jag inte riktigt vill rida henne så mycket innan hon åker på lördag, då jag e rädd att jag kommer tycka de är ännu jobbigare då. Så hon får en välförtjänt lugn vecka nu så får fodervärdarna ta tag i de sedan :) är ju alltid bra att lära känna varandra från början lixom :)

Nu ska jag försöka ta tag i livet och se vart jag hamnar ;)

Ovido - Quiz & Flashcards