adifferentlife

Alla inlägg under juli 2014

Av Evelin Johansson - 28 juli 2014 23:11

Idag åter förenades de tre mösketörerna :)
Äntligen säger vi! Å så jädra skoj vi hade! Underbar vänner <3
Den som saknades va ju dock Anna!

Annars hade de tre mäsketörerna och anna! Vart samlade åter!

Sjunka, tjivas, hoppa stock, rejsa, ja säg va vi inte gör!

Älskade knasbollar!

Av Evelin Johansson - 25 juli 2014 07:06

Då var ännu en jobbhelg på börjad :)

För en gång skull kände jag mig faktiskt riktigt pigg och framåt idag e jag vaknade! Och denna dagen ska bli bra! De har jag bestämt!

Hoppas på att umgås med lite vänner idag :) Tompa fyllde 25 nys så han får jag ju åka och säga grattis till men sen får vi se hur länge jag orkar va kvar! De är ju trots allt bara början på min helg än!

Av Evelin Johansson - 23 juli 2014 21:22

För länge sedan lärde jag känna en tjej vid namn Emelie!
En tjej som jag då ibland träffade på tävlingar och stötte på i skolan ibland, inte trodde jag då att hon idag skulle vara en av mina bästa vänner<3

Hon har de senaste året ställt upp i ur och skur!
Under pappas bortgång, häst köp, farfars bortgång, ja allt i stort sett!
Sen att hon hjälper mig med hästarna peppar mig och visar vad jag kan!

Är så otroligt glad att jag har träffat dig och din otroligt snälla pojkvän!

Sen har hon en Guds snygg häst med ;)

Av Evelin Johansson - 22 juli 2014 11:33

Vissa dagar är värre än andra!

Men en dag som denna så väller alla känslor in, jag känner mig ensamare än på otroligt länge!

Jag har kompisar och har en bra familj men ändå så är allt så ensamt!

Mamma och syrran har fullt upp och jag är allt för oftast för trött för att vara trevlig så sent på kvällen som det blir när jag kommer hem!

Minna vänner uppskattar jag de små sporadiska träffarna, kaffe en glass och prata lite skit och bara umgås!
Men även en tur till stan eller en gemensam sväng till stallet, stan eller en film kväll är underbart!

Men de flesta har skaffat kille, familj eller väntar barn, och de är inte det att jag inte är glad för deras skull för det är jag verkligen!
De är kul att se dem lyckliga och glada!

Men jag känner mig då ensammare än någonsin.

Men de finns de tillfällen där jag backar av och slutar höra av mig lika ofta för jag vill inte va i vägen eller störa!

Och då är de bara någon enstaka som fortsätter höra av sig, vilket ibland känns sjukt jobbigt!

Jag saknar mina vänner <3
Jag älskar dem, men just idag känner jag mig gött nere :(

Av Evelin Johansson - 16 juli 2014 11:56

Hej då bilen, hoppas vi aldrig ses igen!

Av Evelin Johansson - 8 juli 2014 07:33

Lite lite vila och lite för mycket jobb!
Har resulterar i en Evelin som konstant går runt och halv sover, nästan somnar när jag sätter mig på mjölk pallen mellan korna!

Phuu! Men med tre pass kvar denna veckan innan jag får några dagar semester så får man leva på rent vres!
Reservkrafterna levde jag på i helgen, så detta bara ska gå!

Å torsdag-söndag SKA de vara soligt och bra väder för jag ska åka till kusten!

Kramar en trött Evelin!

Av Evelin Johansson - 7 juli 2014 22:07

Älskade hästen min skötte sig kanon!

En fin bild på Ninja, Smarty och Zikan :)

Av Evelin Johansson - 7 juli 2014 07:35

Hej! Ni får ursäkta att de inte kommer in så mycket inlägg här!
Jag jobbar typ jämt just nu!
Vi har installerat en ny robot där jag jobbar!
Väldigt roligt men även slitsamt!

Ovido - Quiz & Flashcards