adifferentlife

Alla inlägg under januari 2015

Av Evelin Johansson - 31 januari 2015 20:38

Pistmaskinsåkning <3

Pistmaskins åkning :D

Av Evelin Johansson - 31 januari 2015 12:35

Hej!
Nu har jag precis gjort mitt sista åk för denna gången :)
Benen är så slut så de bara skakar!

Massa roligt har vi hunnit med under veckan!
Skidor, umgås, åka skoter!
Ja oj vilken underbar vecka!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Men de ska bli skönt att komma hem till vardagen, vänner och min häst<3

Av Evelin Johansson - 29 januari 2015 13:01

Elvira och jag åker bräda i hundfjället :)

Av Evelin Johansson - 28 januari 2015 13:44

Hej! Sitter i värmestugan i trysil och värmer mig!
De snöar och är 0gradigt! Inte super kul tyvärr!
Uppskattar snön men då får de gärna va ordentligt med minus grader så man kan mysa i de härliga vädret!
Nu blir man tyvärr väldigt blöt :(

Min syster hamnar rätt ofta i dessa situationer ;) haha!

Sannie fick tyvärr vila igår då My fick fullt upp, sådant som händer!
Och idag ska hon vila för att Emelie är på husaby med sunnie! Jag önskar dem all lycka idag <3

Och på torsdag kommer Emelie få ett ordentligt jobb med att få Sannie lugn ute i skogen ;) men de löser hon säkerligen toppen bra!

Puss och kram på er <3

Av Evelin Johansson - 27 januari 2015 14:51

-7 grader
Vindstilla
Strålande sol!

Underbart är bara förnamnet!

Imorgon blir det en sväng till trysil!
Nu ska här drickas kaffe och fika en stund!

Puss och kram <3

Av Evelin Johansson - 25 januari 2015 18:30

Hej!
Igår var de fullt upp!
Tre hästar körda, stallmöte, träffa Martina och mysa med P <3
Sannie fick tyvärr vila då paddocken var ganska dålig!

Idag åkte jag till fjällen i en vecka! Kommer sakna min häst och P ordentligt alla redan!

Hoppas ni har det toppen!

Ps. Emelie och My ska rida Sannie under veckan ;)
Så kolla in hos dem bägge och se vad de säger <3

Emelies blogg: http://mlishastblogg.blogg.se

Myes blogg:
http://myes.blogg.se

Av Evelin Johansson - 23 januari 2015 11:25

My, Ulrika och jag har nu varit ute i skogen i 1,5h!

Tre pigga hästar! Tre glada tjejer och strålande väder!
Behlver jag säga att det var underbart? <3

Undebart!
Nu ska jag My, och Emelie åka till Skara hästsport!
Alltid lika trevligt!

Skapa flashcards