adifferentlife

Alla inlägg under mars 2015

Av Evelin Johansson - 30 mars 2015 20:33

Efter praktiken idag så åkte jag till stallet!
Promenad med Sannie stod på schemat! Efter som jag ska börja rida henne på onsdag/torsdag så kommer hon promenras två dagar här nu ;)
Vilket kan va skönt för henne :)

Ferb och Anna-Karin gjorde oss sällskap!
Sjukligan på promenad :x

Va hade vi gjort utan varandra dessa månader?

Gick en fin vild på Sannie och regnbågen ;) tyvärr syntes den inte lika mycket på bild som den gjorde i verkligheten!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan i väntan på min andra hälft <3

Av Evelin Johansson - 29 mars 2015 21:28

Morgonen har varit lugn och skön!
Inga krav och inga måsten!

Men vid lunch så skulle jag jobba några timmar!
Så jädra skönt att känna att man gör något igen och att de kommer in lite pengar i andra ändan! :)

Sen åkte jag till stallet och väntade in veterinären!
Sannies stygn i ryggen hade gått upp och de behövdes sys om!
Så jag och Sannie myste i en bra stund :)
Tvättade hennes ben och svans och bara myste <3
I tre dagar ska hon promeneras nu och sen får jag förhoppningsvis börja rida henne igen :D

Nu ska jag mysa ner mig i min älsklings famn <3
Natti natti ;)

Av Evelin Johansson - 28 mars 2015 18:57

Det är bara förnamnet :/

Efter 3h Ikea, 1,5h lekland, 30min i stallet, 30min på mitt gamla jobb, och sen en massa körning där emellan :)

Med en 4 årig pojk och en kar, ja ni förstår va?? Haha!!

Det blev sjukt påfrestande men ändå väldigt roligt!

Men nu blir det kvällsmat och sen soff mys med mannen i mitt liv <3

Och vet ni vad mer?
När vi va i stallet så ville Alfred rida på Sannie och även lilla hästen i stallen som heter Carbell och det fick han göra :)

Av Evelin Johansson - 27 mars 2015 19:31

Att börja flytta sina saker är mysigt och på ett sätt krävande!

Jag har vart sjuk hela veckan med de få stunder som jag haft lite ork har jag packat ner lite saker, lagt ut i bilen :)
När jag sen kommit hem så har jag packat ur bilen och tagit lite allt efter som!
Skönt att inte behöva stressa!

Hade behövt komma på någon din och praktisk lösning till garderoben!
Någon som har någon ide?

Sen finns en så fin text i köket som bara gör mig lycklig av att titta på!

Sant så sant <3

Av Evelin Johansson - 26 mars 2015 19:07

Klipper och färgar Hannas hår :)
Tjejmys<3
Har saknat min vän!

Av Evelin Johansson - 25 mars 2015 20:06

Ibland blir jag så satans trött ledsen och helt jävla förbannad påmind själv!
Även om de kanske inte alltid är jag som ställt till det, eller jag som orsakat det eller när tekniken inte vill va med mig :(

Så jävla arg så jag snart börjar gråta och slå sönder något :(

Fan jävla helvete rent ut sagt :(

Av Evelin Johansson - 23 mars 2015 17:21

Igår var två av mina kusiner här och red min häst :)

Alicia och Elvira skötte det toppen! Trotts en mycket pigg och glad häst skötte de bägge två det jätte bra <3

Vi red först ut en sväng och då gjorde Anna-karin och ferb oss sällskap!
Mysigt värre!

Sen red bägge tjejerna i paddocken och de gick bra det med :)

Efter gårdagens blåst så känner jag att kroppen fick ta endel stryk!
Idag är jag sängliggande med värdens förkylning!
Men det går åt rätt håll!

Jag fick trotsa min förkylning och åka till stallet då Sannie skulle kollas av veterinär igen! Hennes konstiga utslag skulle skickas på analys, så nu är det gjort!
Hoppas på svar så vi får veta vad som är fel <3

En drogad Sannie <3

Av Evelin Johansson - 19 mars 2015 19:41

Hej å hå!
Vart ute med Sannie och två hästar till u från stallet idag :)
1h i skogen, underbart är bara förnamnet!
Bjuder er på bilder istället för massa text ;)

Puss<3

Mys mys <3
Kul tyckte Sannie det var och även jag! Men oj va svettiga vi va bägge två när vi kom hem! :D

Ovido - Quiz & Flashcards