adifferentlife

Alla inlägg under augusti 2015

Av Evelin Johansson - 28 augusti 2015 15:32

Är ta mig fasen den sämsta kombinationen ever!

Hon fullkomligt hatar det vädret! Bara blåst inga problem, bara regn inga problem!
Men tillsammans orsakar det väldigt mycket problem!

Idag har det varit sådant väder till och från hela dagen, och även så när jag skulle rida!

Hon var cirkus häst med alla dess möjliga konster i ryggsäcken ;/
Men på slutet efter kanske 30min så slappna hon av och skrittade på lång tygel hem( det sluta regna)!

Ridturen blev på kanske 40 min knappt! Jag promenerade som sagt igår efter onsdagens träning och att även lägga ett lättare pass idag passar fint inför vilan i morgon!

I morgon ska jag ha Alfred hela dagen mesans Pelle jobbar, tröskning står på schemat!

Och efter det ska jag på 25års kallas hos min underbara vän Hanna :D

Nu ska jag hämta sambo och barn för att åka till skara och handla tacos!
Mums!

Av Evelin Johansson - 27 augusti 2015 20:47

Dagen efter anna träningen! Så här en dag efter är jag jätte nöjd, lite missar men vi är där för att träna :)

Idag så har jag vart på gymmet i 1h men några kompisar, så kul och så laddad för att bli en bättre ryttare och en starkare tjej!

Efter gymmet blev det 40min promenad/jogg med Sannie som "hand" häst!
Ta det lugnt och få ut slaggprodukter ur kroppen!

Nu hem och gosa ner mig hos sambon <3

Av Evelin Johansson - 22 augusti 2015 08:46

Då jag ska jobba hela dagen och den ska bort ikväll så tog jag och Sannie oss en morgon tur på 25-30 min barbacka!

Fina tjejen känns finare och finare för var dag som går :)

Rida i shorts är väl en bra plan? Eller så är jag för morgon trött för att ens orka byta byxor :(
Men nu börjar jag piggna till och jag börjar jobbet om 15 min :) sista ordinarie dagen!

Av Evelin Johansson - 21 augusti 2015 20:17

Det bästa med hösten är helt klart solsken och stubåkrar sittandes på en häst <3

Detta gjorde jag och Sannie i går :) så duktig va hon min fina tjej!

Idag får hon vila! Jobbet tar hela kvällen!

[Bild]

Av Evelin Johansson - 20 augusti 2015 18:15

En ny favorit!

Bara måste ha! Är så kär <3

Väntar till Star Rider lanseras :D

Då ska de handlas nys ridbyxor!

Av Evelin Johansson - 20 augusti 2015 18:13

Under mer än 1 års tid har jag med jämna mellan rum följt med martina och kollat när hon tränar sina stat för Anna E!

Jag har tyckt att hon är väldigt pedagogisk och otroligt fuktig med massa bra övningar!

Så när Martina hörde av sig och sa att det fans platser så nappade jag direkt! Tänk att få träna för en så duktig tränare/ ryttare!

Jag tror och hoppas vi kommer utvecklas enormt mycket både i ridningen och i hoppningen :)

Den 26/8 är första träningen och då rider jag, Martina, Emelie och Sanna i samma grupp! De kommer bli så himla kul!

Av Evelin Johansson - 19 augusti 2015 22:36

Red ut med Åsa en sväng ikväll :)

Sannie kändes frisk som en nötkärna!
Underbart<3

Fina tjejen börjar bli ännu snyggare :) <3

Av Evelin Johansson - 16 augusti 2015 22:22

jag jobbade 8,5h idag och på grund av det fick Sannie vila!
Vilket hennes ben nog inte mådde dåligt av!

Tyvärr var benet lite svullet, men jag hoppas så att det har minskat i morgon, för då blir det en lättare tur i skogen <3

Denna häst skulle jag gå genom eld och vatten för!

Det var fullt upp på jobbet med tröskning idag!
Alltid lika kul att börja och lik förbannat lika tråkigt efter ett par timmar :/

Nu ska jag strax sova! Natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards