adifferentlife

Alla inlägg under april 2016

Av Evelin Johansson - 23 april 2016 21:40

Min älskade. Sambo och jag har varit i Stockholm sen i fredags och åker hem o morgon em/kväll!

Så underbart med en helg för oss själva utan massa krav bara äta va vi vill när vi vill och dricka med;)

Bjuder på lite bilder :)

Museum, gamlastaden, god mat och mysigt hotell ;)

Av Evelin Johansson - 17 april 2016 20:39

Kusinen fota några dina bilder igår!
Fler kommer!

Av Evelin Johansson - 16 april 2016 14:56

Idag var årets första tävling för mig och Sannie :) systrarna Elfstrand hade pay and jump!

2st arter i 60 cm anmälde vi oss till!
Höjden är fortfarande inte och har igentligen aldrig varit problemet utan det är fortfarande kommunikationen och bromsen som har skiftande funktion!
Men vi tar det sakta, vi tränar och tragglar och tid nog ska nog även de spärrarna släppa!

Åter till dagens klasser, första klassen fick vi två "stopp" då Sannie valde att springa vid sidan på första och sista hindret, i övrigt var hon lite väl mycket på i galoppen och hade inte självförtroende nog att ta det i den farten och efter som det är skolrundor vi är ute efter så hoppade 5st i trav och 3 st hinder i galopp! Och för utom de 2st stolen vi fick var jag äldst nöjd med henne!

I andra klassen så kändes vi lite mer samspelta, så då tog vi banan o galopp, 1 och 2 kändes kanon men till trean försvann kommunikationen igen och Sannie drog vid sidan i full fart! Så irriterande för nu i efterhand hade jag velat pressa henne ännu mer för att komma över hindret även om det går fort för någon gång måste hon ju lära sig!
I övrigt gick den rundan enormt bra och jag är väldigt stolt över min fina flicka <3

Ska försöka ge er lite bilder i morgon när jag är hos mamma :)

K

:)

Av Evelin Johansson - 4 april 2016 18:29

Duktiga kusiner <3

Ovido - Quiz & Flashcards