adifferentlife

Alla inlägg under mars 2017

Av Evelin Johansson - 6 mars 2017 12:35

Hej igen!
Det går allt för länge mellan gångerna som jag skriver här just nu!

Livet springer i från mig som om livet vore ett maraton lopp jag måste vinna.

Det har som sagt hänt en hel del sedan sist!
? Sannie har hopptränats av Camilla Strandäng
? Sannie och jag har dressyr tränat för Christina Strand
? Vi har lagt om våra strategi jag och Sannie
? Knät är nästan helt bra igen! Jippi
? En underbar vecka i Göteborg är över
? Kossornas nya tjur har kommit hem

Ja det är en hel del som hänt sedan sist!

Igår kom det dess utom snö så jag är så laddad på att åka hem från jobbet för att ta en trevlig tur på vallen i all snö som kommit ;)
Ska vi slåvad om att den har blåst av åkern när jag kommer hem eller!?!?

Bjuder på några bilder på mina/våra fina djur <3

Skapa flashcards