adifferentlife

Alla inlägg under april 2018

Av Evelin Johansson - 4 april 2018 22:57

Hej igen!
Nu när sannie har flyttat hem var jag i behov av lite sällskap så då flyttade mimis islänning gutten in här, ni har läst om han tidigare då jag ridit han en del hos mimi tidigare!
Gutten har till och från inte känts toppen så han har nu vilat i nästan ett år förutom några skritt turer!
Men nu när han har flyttat hit ska vi se om vi kan få igång han och se om han håller:)
Det är en arbeta myra utan dess like och han är nog en av de häftigaste hästarna jag ridit!
Så jag hoppas ni kommer få se mycket av honom framöver.

Igår började vi i alla fall hans igångsättning med 30 minuter skritt på rakt spår i töm!
Vist att han testade och var allmänt frustrerad över det mesta i början, men på slutet var han så nöjd, bara gick och frustade med mulen nere i marken!
Så nöjd med pojken!

Sannie motionerades igår av emelie, de hade ridit ut en sväng med mycket galopp och vad jag förstod det så var emelie mycket nöjd med sannie :)

Jag hoppas jag ska hinna sätta mig vid datan någon dag snart och skriva ihop ett inlägg om min graviditet! En häftig men jobbig resa!

Ovido - Quiz & Flashcards