adifferentlife

Alla inlägg under december 2012

Av Evelin Johansson - 19 december 2012 20:22

Vissar väl lite mer bilder här då, På min kusin Alicia som var här och tränade lite på Lillan innan snön smälte bort!

Tänkte även visa bilderna från när Hanna travedepå Ninja för första gången :)        

Av Evelin Johansson - 19 december 2012 19:48

Hej :)

Tänkte lägga upp bilderna från dressyr tävlingen!

Lillan e riktigt snygg jag där imot går att diskutera !

Njut av bilderna en stund!          

Av Evelin Johansson - 17 december 2012 13:49

Vad hade jag gjort utan dem ! Ont i ryggen då å då och i lördags så hade jag jätte ont igen, har haft ont sen dess. Lyckades få tid idag så hon knäckte tre kotor i nacken och fyra i ryggen :( mörbultad till tusen :(

Skickar med en bild på mig och killens favorit kossa ;)

Av Evelin Johansson - 14 december 2012 22:42

Du sa varje kväll skulle vi prata jag skulle få höra din underbara röst! Men efter bara två dagar så va de något som tog din tid å vi sa två korta ord å la på igen...
Känslan är värre nu än för ett år sedan!
Men jag lär la få leva med det.. Vi bor trotts allt 40mil ifrån varandra :( han gör va han vill å när han vill de!

Love you and i nead you in my life!

Av Evelin Johansson - 10 december 2012 21:46

Ledsen som jag är just nu så får jag ta mig samman för i morgon lämnar mitt hjärta mig för en vinter i pistmaskinen. :(
Men vi fick oss en riktigt trevlig dag i dag! Vi tog var sin häst och gick en 40mins promenad, bara myste och pratade när vi pullsa runt i snön <3 och även mamma följde med på en tur<3

Nu ska vi fortsätta mysa<3
Älskar min Jonas över allt annat på denna jorden!! <3

Av Evelin Johansson - 8 december 2012 14:15

Finns de något bättre!!
Älskar bilden!

Av Evelin Johansson - 6 december 2012 22:00

Jag och syrran tog oss en tur med hästarna på åkern ;)
Syrran galopperade med lillan i snön :) å jag och Ninja skrittade runt och myste! Så underbart <3

Av Evelin Johansson - 5 december 2012 19:53

Kanske ska ta och berätta varför de inte handlar så mycket om hästar just nu och varför de sällan blir inlägg!

De är nämligen så att min far har blivit allvarligt sjuk och ligger inlagd på sjukhus!
Och som några vet så driver vi ett jordbruk med 110mjölkande kor plus alla ungdjur, detta skötte jag och far min förut plus en halvtids anställd. Men nu så sköter jag detta tillsammans med vår anställde som gått upp på heltid. Detta kommer bi få sköta de närmsta 6 månaderna innan min far är helt återställd efter dagens operation.
Som tur är har vi så underbara vänner och en underbar familj som hjälper oss så mycket de kan, men de e inte de lättaste att lära upp folk på en robbot.

Så detta är anledningen till att jag inte riktigt hinner med mina hästar och därför lämnar mer och mer ansvar på min Underbara medryttare Hanna :)

Men hoppas att jag kommer in i rutinerna lite bättre så jag hinner med hästarna mitt på dagen :)
Men tills dess får ni hade så bra och kanske stå ut med lite inlägg om lite kossor med ;)

Ovido - Quiz & Flashcards