adifferentlife

Alla inlägg under september 2013

Av Evelin Johansson - 3 september 2013 21:10

De är riktigt pinsamt att mina stövlar fått förfalla så här :/ men nu är de putsade och klara ;)
Men så iriterad jag blir på mig själv som inte köpt nytt läderbalsam :(

Men nu ska de bli ordning på torpet :D

Av Evelin Johansson - 3 september 2013 11:47

Andra dagen med lastbilskörning ;)
Idag även med skäppa på ;)
De kår faktiskt riktigt bra, tycke jag i alla fall och Johan protesterar inte så de borde ju va bra ;)
Haha!

Av Evelin Johansson - 2 september 2013 22:07

Vilken dag har fått gjort så mycket ;)

Började dagen med att ta en snabb kaffe med Hanna <3

Direkt vidare till Fyrunga för att köra häst med Åsa, både himla och himmle sköte sig kanon :) ett varv på stubbåkrarna och några va mycket nöjda ;)

Hem därifrån vid 4 , bytte om till ridkläder och direkt iväg till Ninja :) red henne på stubben i 40 min ca mycket skritt och lite trav hon sköte sig exemplariskt trotts att hon nog gärna hade sprungi fortare ;)

Sen kl 17.15 hämtade Johan upp mig, för då var det dags för Evelins första lastbils övnings körning ;) oj oj oj va nervös jag vart men de släppte efter en stund och sen va jag hemma vid 21.30 ! Mycket glad Evelin <3

Det var min dag det ;) Pöss och kram <3

Av Evelin Johansson - 1 september 2013 15:54

Mys helg i nysäter ?

Har varit hos Jonas hela helgen, myst, vart i Karlstad, vart på marken och träffat trevligt folk och ätit gott.

Tyvärr är helgen snart redan slut så om en timme sitter jag i bilen på väg hem.

Men Jonas kommer ner till helgen så denna gången är de inte alls lika långt i mellan, man får glädjas åt de lilla ?

Ovido - Quiz & Flashcards