adifferentlife

Alla inlägg under mars 2014

Av Evelin Johansson - 3 mars 2014 19:41

Idag va hon inte många korn värda!
Hon lyssna som en potta skit och bara sprang, ryckte med huvudet och gick imot tömmen å a riktigt iriterande!
Visst de fanns glimtar där hon gick bra och hon hoppade fint över de sockerbitar som jag tog fram!

Igår så red Hanna Annie för första gången och hon skötte sig bra!
När de hittar knapparna så kommer de bli kanon ;) gött med en hjälp ryttare!

Av Evelin Johansson - 2 mars 2014 20:18

Efter en lång dag på Göteborg horse show så är jag nu hemma och har hunnit motionera en häst mer om de i ett annat inlägg!

Mellan 9-12 så kolla vi på showen, hoppning, agility och fjordings tävlingen!
Härligt och kanon platser hade vi!

Sen blev de mässan och shopping ;)
Blev lite saker med hem ;) inte massa onödigt utan endast några behövliga saker :)

B-vitamin
Biotin
Rock ridvantar! Mina älsklingar helt klart!
Ett pannband till annies träns <3 så bra blev de ;)
Och lite godis till töserna :)

Av Evelin Johansson - 1 mars 2014 18:30

Vart en lugn dag, tvättat min pärla så hon riktigt glänser ;)

Nu blir de snart iväg och borsta Och mysa lite med Annie :) bara borsta och mysa idag <3
Sen ska jag ta in kompisens hästar och fixa i ordning med dem då de är på Gbg horse show :)

Å av någon anledning blev jag chaufför? Hur gick de till?
Men de kan ju va trevligt de med ;)

Ha de nu så gött gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards