adifferentlife

Alla inlägg under september 2014

Av Evelin Johansson - 9 september 2014 20:55

Ninja är tyvärr inte riktigt så pigg och fräch som jag hoppats på!

Efter hennes attack av jordgettigar har hon inte riktigt varit sig själv!

Nu när alla svullnader gått ner och såren börjat läka och jag åter igen kan börja rida henne så känns något fel!

Hon är inte sitt vanliga pigga och vakna jag! Hon är vinglig i skritten och "haltar" är knackig i bak partiet när man travar henne :(
Detta är något som oroar mig något fruktansvärt!
Dessa symtom hade hon när hennes rygg var ur rytm för ca 2 år sedan :(
Jag hoppas inerligt att Caroline kan komma ut och kolla på henne snart!
Och tills dess så skrittas hon för hand och rida barbacka lite lätt!

Älskade lilla flickan <3

Igår hade jag sällskap av Caroline på en skritt tur :) hon lånade trogna gammla evita av Linnea! Så jag slapp rida själv :)

Av Evelin Johansson - 7 september 2014 21:41

Du gör mig glad! Du får mig att le! Du ger mig extra energi när jag är nere!

Jag är glad att jag träffade dig, om vi så bara skulle vara vänner för livet eller mer! Jag hoppas och tror allt löser sig med tiden :)
Det gör det alltid! Men oavsett vad är jag enormt lycklig just nu!

Stay strong, stay alive <3

Av Evelin Johansson - 4 september 2014 22:30

Premiering av 1 årshingsten Himle och 3 års stoet Lova :)


Så duktiga va dem båda godkända!


Börjar med bilderna på himle <3

               


Sen har vi fina Lova som skötte sig kanon och visade sin finaste sida <3

           



Det var det jag hade att visa för nu <3

Av Evelin Johansson - 3 september 2014 22:24

Du lärde mig otroligt mycket på den korta tid vi fick tillsammans!

Du va inte alltid den lättaste att ha att göra med men du tog en plats i mitt hjärta och den platsen har du för alltid kvar! Min röda fina älskade springare!


Men du har inte längre ont och du behöver inte längre ha de smätor du hade! Idag springer du på de gröna ängarna och äter dig tjock och fin! Älskade fina häst <3


Bjuder på några bilder från en av de sista dagarna!

                   

De blev många fina bilder på min älskade flicka och här är några som ni får se! <3


Är enormt tacksam över alla som stöttar mig just nu och de hoppas jag ni vet <3

Av Evelin Johansson - 2 september 2014 19:34

Idag fick ninja nya skor på fötterna! Härligt för henne att inte slå ihop fötterna så mycket!

Är så glad att jag bytte hovslagare och idag har underbara My som skor min stjärna <3

Tyvärr är livet lite upp och ner just nu och jag känner mig lite vilsen! Men så ska de vara ibland! Men men de blir nig snart bättre :)

Ovido - Quiz & Flashcards