adifferentlife

Alla inlägg under juli 2015

Av Evelin Johansson - 23 juli 2015 13:19

Håller tummarna för att de hittar något man kan göra för henne <3
Älskade häst <3

Av Evelin Johansson - 22 juli 2015 22:28

I morgon så rullar transporten mot Husaby, denna gången så är det Sannie som ska kollas!

Hon har som sagt haft problem med sin ena kindtand de senaste månaderna!
Så nu ska vi in till en tanddortolog (tror jag det hette) så vi kan resa ut varför det är som det är och varför hon har så ont!

Underbara Emelie och Tompa åker med :)
Så jag har gjort i ordning allt för morgonen och även gjort iordning en pasta sallad med vitlöks sås som vi ska luncha på i morgon :)

På ett sett ska trippen bli riktigt mysig, träffa vänner men jag har en stor klump i magen över vad de ska säga! :(

Älskade fina häst <3

Det blev ganska mycket pasta sallad :)

Av Evelin Johansson - 20 juli 2015 20:52

åkte till stallet för andra gången denna kvällen då sannie hade Temp när jag var där efter jobbet!
Hon var hängig och ville inte ens ha godis :( min fina tjej!

Men nu när jag kom dit igen så hade den sjunkigt men hon såg fortfarande trött ut!

Men de är så söta de fyra när de går och myser i hagen :) kärlek på hög nivå <3

Imorgon kommer Hovslagaren och skor på nya franskor så vi är snygga inför Husby på torsdag :)
Nu ska tanden kollas!
Fina tjejen <3

Hjälten har blivit super mysig i hagen och ska helst vara på en ;)

Av Evelin Johansson - 19 juli 2015 22:02

Det var länge sedan jag var här inne!

Livet springer på i en sådan rasande takt att jag knappt hinner med själv!

Det händer mycket just nu som sagt!

Den senaste veckan har vart fullt uppös semester och gottit med familjen <3 sol, bad, mat, djurpark och massa kärlek!

Sannie rids lite sporadiskt nu under sommaren ute i skog och mark, kanske 2-3 dagar i veckan! Vilket känna som ett lagom upplägg nu när jag jobbar under sommaren :)

Sen har Sannie fått tre nya vänner! Minns inte ens om jag nämnt det för er?

De är i alla fall bästa vänner <3

Bröllop han vi med i helgen med!
Min fina extra "mamma" och "pappa" gifte sig!
Så fina <3

Nu ska jag sova!
Imorgon blir det jobb igen, och innan det väntar en natt utan kärleken i mitt liv :( men de ska jag nog överleva får vi tro! :)

Lycka <3 kärlek<3

Natti natti :)

Ovido - Quiz & Flashcards