adifferentlife

Alla inlägg under augusti 2015

Av Evelin Johansson - 2 augusti 2015 22:09

Skritt: Tempot som jag och min kära häst ofta har svårast för, lika så idag!
Hon joggar gärna istället, men så länge hon gör det avslappnat och lugnt så tillåts det! Ska till läggas att det bara sker ute och aldrig i en paddock eller ett ridhus!

Trav: efter en halvtimmes uppvärmning så var hon som smör! Helt underbar<3

Galoppen: hon var i början halvt galen och stundtals funderade jag på om jag någonsin skulle få stopp!
Men så ramla bolleten ner och hon började jobba! Men vi är bara i början av toppen, så de fattas muskler och ork! Men den kommer!

Älskade fina häst! Ibland blir man så otroligt positivt överraskad :D

Kärlek mellan Nordsvensken Himle och Sannie <3 i solnedgången! <3

Av Evelin Johansson - 2 augusti 2015 22:07

Skritt: Tempot som jag och min kära häst ofta har svårast för, lika så idag!
Hon joggar gärna istället, men så länge hon gör det avslappnat och lugnt så tillåts det! Ska till läggas att det bara sker ute och aldrig i en paddock eller ett ridhus!

Trav: efter en halvtimmes uppvärmning så var hon som smör! Helt underbar<3

Galoppen: hon var i början halvt galen och stundtals funderade jag på om jag någonsin skulle få stopp!
Men så ramla bolleten ner och hon började jobba! Men vi är bara i början av toppen, så de fattas muskler och ork! Men den kommer!

Älskade fina häst! Ibland blir man så otroligt positivt överraskad :D

[Bild]

[Bild]

Kärlek mellan Nordsvensken Himle och Sannie <3 i solnedgången! <3

Av Evelin Johansson - 2 augusti 2015 21:49

Ett av de bästa passen i våran tid <3

Utvärdering kommer ;)

Av Evelin Johansson - 2 augusti 2015 12:44

Och Alfred ville träffa Gump så vi har vart och hälsat på han :) och nu blir det en sväng på torp :)

Av Evelin Johansson - 1 augusti 2015 19:40

Hej!
Vaknade vid 8 i morses i Kungshamn, mysigt med god frukost!

Vid 11 gav vi oss av ner mot hamnen och satte oss på en båt för att åka över till smögen bryggan :)
Där spenderade vi hela dagen, halva gänget gick hem runt 15 men jag Pelles mamma och syster stannade kvar längre!
Så himla mysigt!

Strålande sol och toppen väder! Kunde inte blivit bättre <3

Och en fin bild på mig, Anna-Lena och Anita :)

Lycklig, kär och nöjd över livet <3

Ovido - Quiz & Flashcards