adifferentlife

Alla inlägg under november 2015

Av Evelin Johansson - 2 november 2015 10:01

Hej!
Idag ska jag ta min första körlektion för BE körkortet!

Spännande och ändå lite läskigt! Hur mycket olater har jag dragit på mig alla redan ;)

Jag behöver ha utökat B eller BE för att få köra det ekopaget jag äger! Men i och med att jag drar en del tungt i mitt yrke så valde jag att ta BE med en gång!
Så jag pluggar och pluggar för att kunna ha mitt körkort innan november är slut :) hoppad hoppas!

Av Evelin Johansson - 1 november 2015 16:25

Sannie har gått på töm onsdag och torsdag!
Så sjukt fin och trevlig, både i kroppen och i munnen :)

Hon slappnar av och jobbar verkligen med ryggen när man tömkör henne <3

Gump har ridits måndag, tisdag och tömkördes i onsdags :)

Han sköter sig exemplariskt i ridningen, men de kommer ta låååång tid innan han e på G!
Tömkörning va dock inte riktigt våran grej ;) så de låter vi nog bli!

Sen villa bägge torsdag/ fredag och idag har jag och Anna ridit ut en sväng :)
40min skritt, så underbart!

Sannie gick som en klocka, väldigt trevligt <3
Gump testade anna, men de måste få va okej första gången! Och han slappnade av bra på slutet! De kommer bli toppen med Anna som medryttare :)

Sen red Alfred Sannie och Gump ett par varv i hagen :)
Han både skritta och travade på Sannie, HELT själv jag höll varken i han eller i Sannie <3

Så fina är de <3

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi åka till Nossebro för att hälsa på mamma och syster :D

Ovido - Quiz & Flashcards