adifferentlife

Alla inlägg under januari 2016

Av Evelin Johansson - 4 januari 2016 20:21

4 dagar på de nya året har snart passerat och jag ligger nu i soffan uppe i fjällen och myser!

Igår åkte vi de 40 milen upp till sälen för att spendera en vecka i tandådalen!

Underbart är bara förnamnet!

Tack underbara emelie som rider Sannie åt mig nu när jag är här och min snälla svärfar som plockar in och ut de dagar inte emelie är i stallet :) super att ha i dyrbara människor runt om kring mig :)

Av Evelin Johansson - 1 januari 2016 20:55

Hejsan!

Nyårsafton firades med par middag hos Mimi och Viktor :)
Skagen tost till förrätt, revben och klyftpotatis till huvudrätt och sen vaniljpannacotta till efterrätt :)

När andra tar med sig hunden på kalas så lastar jag in hästarna i transporten och tar med mig dem :)
Stall Stella (mimis stall) är som ett andra hem för mina hästar, de gick där i höstas vi åker dit och tränar så de va super smidigt att ta med sig hästarna och ställa in de i "sina" boxar!

På kvällen spela vi spel och myste alla fyra!
Och min älskade Pelle och jag delade våran första nyårs kyss <3 jag älskar han så!

När kl va 2 gick vi och la oss och Pelle sov som en stock jag kanske sov 3h totalt :(
Men på morgonen kom mimi och Viktor in och sa att de släpper ut hästarna åt mig, så sjukt fina underbara vänner har jag fått under 2015!
Idag den 1 januari har vi inte gjort ett skit! Kollat film, ätit pizza, sovit slappat jag gjort ingenting helt enkelt!
Vid 19 tiden så packade jag och Pelle ihop våra grejer och gick och hämtade hästarna!
Nu har vi vart hemma sen en stund tillbaka och ligger i soffan och slappar lite till!

Önskar alla vänner ett underbart 2016!
Kramar!!

Ovido - Quiz & Flashcards