adifferentlife

Alla inlägg under februari 2017

Av Evelin Johansson - 5 februari 2017 10:15

Hästskötare på trängträning för Sibban idag!

Av Evelin Johansson - 4 februari 2017 20:45

Hejsan!
Det va ett par dagar sedan jag skrev här! Det har varit lite mycket med hästar och allt plus en fet förkylning!

I onsdags var jag och Sannie iväg på hoppträning, Sannie var sjukt fin! Vi hoppade bana på 1 meter! Och sista oxern låg nog till och med på 1.10 Heja oss!

I torsdags var vi iväg hos veterinären och kollade sannies kotor och hovledsligamentet, vilket gick super för hon var super fin! Så nu är det bara och tuta och köra! Så skönt!

Igår var vi ute på ca 1h promenad för hand där både Sannie och Esther fick följa med, mysigt men även jobbigt när förkylningen inte gett med sig än!

Idag fick Sannie skrittas uppsuttet så det blev en barbacka tur på ca 55min med Esther som handhäst! Mysigt sätt att börja dagen på!

Nu ska jag lägga mig i soffan och försöka piggna till mer för förkylningen biter sig i än! Hatar detta det får snart vara nog asså! Man orkar ju inget och jag sover konstant!

Ovido - Quiz & Flashcards