adifferentlife

Alla inlägg under oktober 2012

Av Evelin Johansson - 20 oktober 2012 15:25

Hej!


Sitter här under en filt och myser :) Borde kanske igentligen rida, men motivationen är sådär bra! d regnar och regnar och sen regnar de lite till :(

få försöka ta en tu sedan :) Men nu blir de tv en stund :)


Såg bilderna från fotograferingen i september på mig och Ninja, Wow så jävla vackra! bilderna kommer upp här de lovar jag!


Har haft lite funderingar om jag ska börja fota lite igen :) Och kanske ta lite betalt ;)

Om ni har hästar som ni vill ha fotade eller något annat som ni vill fota :)

är öppen för förslag :)


skickar med lite bilder ;)                

om ni vill fotas så lägg en kommentar så löser vi de ;)

Av Evelin Johansson - 18 oktober 2012 22:17

Vilken dag!
Har gått i ett sen kl 7 i morse, kossor, sjukhus, Hovslagare, kossor, ridlektion kusin, hem och "rädda" häst som gått ner i gödselstacken, nu hemma och andas och ta de lugnt!

Så nu blir de sängen :) skickar med en bild på mon söta snygging i ladugården :)

Av Evelin Johansson - 17 oktober 2012 12:37

Ja vad säger man de blåser storm de regnar om vart annat :(

Eftermiddagen ska spenderas med att hälsa på mitt gamla jobb och se om de har lite arbete till mig :) och sen förbi arbetsförmedlingen och sen en tripp till ridskolan och sist men inte minst hem och rida ut en sväng med Hanna som troligen ska hjälpa mig med hästarna i fall hon nu trivs med hästarna :)

Lägger med en bild på ninja och lillan i början på hösten :)

Av Evelin Johansson - 16 oktober 2012 20:11

Tjhoo
Var i morse ute på en promenad med ninja :) myste och bara gossade ;)
Sen nu på Kvällskvisten så blev de en ridtur på lillan ;) gjorde lite öppna,sluta och bara myste ute i skogen ;)

Sen har jag jobbat häcken av mig där i mellan :)

Av Evelin Johansson - 15 oktober 2012 10:54

Blev en härlig morgon promenad med mitt hjärta <3
Gick 30min och myste en stund efter ! Uppskattas av både ägare och häst ;)

Sen blev de en barbacka tur på lillan :) va sjukt mysigt att rida lite lätt bara :) hon har en så härlig gång lillan så man bara gungar med :) sen att hon är 19 och nästan aldrig gör något gör ju inte ridturen mindre lättsam och mysig <3

Av Evelin Johansson - 14 oktober 2012 20:44

Tjhooh :)
Har idag blivit betydligt sämre... Beror kanske på helgens frstligheter ;) men jaja de blir nog snart bättre!

Blev en tid tur på lillan igår och hon skötte sig bra! Ninja gick en promenad :)
Sen va de party på kvällen och idag har jag hjälpt till att sladda underlaget i ridhuset när de vart tävling :)

Nu blir de mys med älsklingen <3
Lev livet medans ni kan! //Evelin

Av Evelin Johansson - 12 oktober 2012 20:31

Tjohoo
Då var man hemma i Västergötland :) har dock bara vart hemma och byt om för de blev lite arbete ;) så var hemma 11 och 11.30 infann jag mig på arbetet och där har jag vart sen des :)
Nu väntar jag bara på kollegan så vi kan åka hem :) så min sista dag på "semester" blev en lång arbetsdag på ja minst 10h :) tur att seger pengar :) mums i fickan !
Lev livet medans ni kan <3

Ovido - Quiz & Flashcards