adifferentlife

Alla inlägg under november 2012

Av Evelin Johansson - 16 november 2012 18:47

Trots alla problem som vart hela denna vecka så ska jag försöka satsa på tävlingen på söndag :) hade vart så roligt !
Men vi får vänta och se allt kan ske än :-/
Nu blir de kvällsmat :) vi hörs <3
Va hade jag gjort utan Hanna som tog Ninja på en promenad idag :) du är en ängel! <3

Av Evelin Johansson - 14 november 2012 21:33

Hej hej :) har haft en fundering under dagen angående hur ni läsare brukar göra dagen innan tävling ;)

Hade vart så roligt och lärorikt att veta hur ni gör eller gjort :)

Själv vet jag inte riktigt hur jag ska göra, känner att lillan kan behöva lite mer energi på tävlingen men vet även att hon kan bli lite väl glad ibland :)

Så nu hoppas jag på era kommentarer ;)
Skickar med en bil på dagens lilla nyfödda tjur <3

Av Evelin Johansson - 13 november 2012 21:52

Ligger i sängen och myser med hjärtat mitt, han e dock inte så social mer än något snarkande lite då och då ;) så jag passar på att lägga in ett litet inlägg här :D

Dagens ridtur blev lite längre än jag tänkt mig ;) 2h å en kvart var jag och Hanna ute och skrittade idag :) en mysig barbacka tur :)
Ninja skötte sig exemplariskt , lillan va la inte riktigt lika snäll, småstegringar, tvärvända, hoppa rätt upp, galopper iväg ja de va lite av vad gamle tanten höll på med ;) tur balansen är bra i alla fall :)

Sen blev de en trevlig fika på cross roud :)
Nu blir de natten :) !!

Av Evelin Johansson - 12 november 2012 20:11

Vart en härlig dag :)
Träffade underbara Louise en svängning förmiddags och sen blev de hästeri för hela slanten :)

Först ut blev lillan som fick sig ett dressyr pass i ridhuset :) för Viktoria! Träningsverken kommer vara fet i morgon! Men gött när träningen verkligen ger något!

Sen fick älskade Ninja en promenad för hand, efter som Hanna ridit henne nu i helgen. Igångsättningen går sakta men säkert framåt :) lilla pluttan <3

Av Evelin Johansson - 10 november 2012 17:26

Då e man uppe i Värmland igen och har en lugn skön helg hos svärmor och svärfar :)
Jonas är på firma fest och jag intar soffa mys :)


Underbara Hanna har sköt mina hästar idag och även imorgon tar hon dem så de blir en lugn häst helg för min del ;)

Nu blir de soffan å vänta på att hjärtat kommer hem <3

Av Evelin Johansson - 7 november 2012 21:45

Vilken underbar dag!

Sovmorgon och sen efter middagen så tog jag med Ninja ut på en barbaka tur på nästan en timme :)

De va så skönt, bara mysa, inte behöva tänka utan bara vara <3

Älskade häst jag hoppas verkligen hon är helt frisk nu så vi kan komma igång <3


Sen nu i kväll så longerade jag lillan med för att även hon skulle få röra på sig lite granna ;)


  

Lev livet medans ni kan gott folk <3

Sen kan jag medela er att de kommer komma in en gästbloggare här om några dagar ;) De ni ;) 

:(

Av Evelin Johansson - 6 november 2012 20:42

Det har varit en ganska bra dag idag igentligen, men efter en allergi "chock" igår kväll som inte alls vill ge med sig!
Så dagen har vart väldigt jobbig då jag inte haft tillräckligt med syre :(

Men vi hade idag studiebesök på roboten , vilket gick ganska bra :)

Sen så har jag bara vilat och tagit de lugnt för å bli bättre :)

Å nu ikväll så har jag och min älskade kille bytt däck på min bil :)

Å nu blir de snart sängen :) och imorgon tar vi nya tag med hästarna och motionerar dem ;)

Hoppas allt är bra med er :)

Av Evelin Johansson - 5 november 2012 21:08

Tja!

Har vart några timmar i stallet de senaste ;)

I söndags morse så red jag och hanna ner till Nossebro för att träna i ridhuset en sväng :) Gick så satans bra va!

På kvällen sen red jag en mys tur med Ninja när Älsklingen,mamma och syrran gick med :) Mysigt värre :)

Idag har jag ridit Ninja och Hanna gick en promenad med Ninja ;)

Bilderna får ni när jag hinner ladda upp dem ;) skcikar med en bild på ninja så länge :)  

Ovido - Quiz & Flashcards