adifferentlife

Alla inlägg under november 2012

Av Evelin Johansson - 3 november 2012 11:33

Är precis hemkommen från Grästorps dressyr tävling :)
Där min kusin red sin första dressyr tävling! Hon va så duktig, men nu har vi ännu mer att träna på här hemma ;)
Hahah

Om 30min kommer Hanna som ska rida lillan idag :) medans jag och Ellinor cyklar med :) Sen blir de en promenad på Ninja :)
Bilder hoppas jag kommer ;?
Sen får ni se lite bilder på Pepzi och Alicia från tävlingen :)

Av Evelin Johansson - 1 november 2012 21:10

Tjhooho!


Kusinen har vart här Tisdag- Onsdag och ridit lillan då hon ville träna lite extra på de dressyr pogram som hon ska tävla på lördag :)

Tisdag gick lite knackligt, men de funkade och på onsdagen lossnade allt!

Hon va så otroligt duktig på onsdagen alicia! Är så stolt!


Bilder kommer!

Ska nu lägga mig om tio min så de blev bara en snabb uppdatering ;)


Ovido - Quiz & Flashcards