adifferentlife

Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

2012-02-07

Av Evelin Johansson - 7 februari 2013 10:00

Tidsinställt inlägg :)

Nu är jag på sadelprovning under tiden ni får läsa om en plan för denna bloggen :)


Som ni vet är jag ingen vanlig häst tjej! Jag är en bonna tös rätt igenom mig!

Så jag har haft planer på att förvandla denna bloggen lite mera, inte bara en häst blogg utan att bloggen ska handla om min resa till Jönköpings koutstälning!

Jag har aldrig vart med i något sådant hära förut, känns så spänande och roligt så jag vill verkligen dela denna upplevelsen med er mina blogg läsare!

Så bloggen kommer få in en inriktning till ;)

Snacka om att jag e taggad till tusen att lyfta denna bloggen ett snäpp till!


Bättre/längre inlägg med utvärderingar om min Träning med kossa 531 och min älskade El Ninja :)

Vissa er våran utveckling, planer med mera :)

Så när jag får lite mer tid över så blir de en ny heder, å ett nytt upplägg på bloggen :)

Låter detta som en bra plan?


Puss å kram <3  

 
 
Cicci

Cicci

8 februari 2013 12:33

Härligt :) det ska bli kul o läsa om :D
Är ju bara van o se o höra talas om kossorna på gubbens jobb men detta med koutställning är nytt :)
Vi ska allt följa den delen :P
Kram C

http://www.bonnaliv.bloggplatsen.se

 
Vetlanda

Vetlanda

17 oktober 2013 14:16

Vad roligt! Det finns alldeles för få bloggar inom jordbruk, hoppas det går bra med träningen :D

http://agrix.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelin Johansson - 20 oktober 2020 15:22

Våran älskade pojk valde att komma 9dagar tidigt!    Den 13/10 Kl 02.12  3610g 53cm😍    Axel Andreas Gidstedt               Ska bli intressant att se vad framtiden har att erbjuda 😍🙌❤   ...

Av Evelin Johansson - 12 oktober 2020 14:34

Hej!  Vad hände där liksom!    Det har hänt så otroligt mycket sedan jag skrev här sist, haha!    Alma har blivit 2år och 10månader, Alfred är snart 10, jag är gravid och har knappt 10dagar kvar till beräknad förlossning.        Sanni...

Av Evelin Johansson - 4 april 2018 22:57


Hej igen! Nu när sannie har flyttat hem var jag i behov av lite sällskap så då flyttade mimis islänning gutten in här, ni har läst om han tidigare då jag ridit han en del hos mimi tidigare! Gutten har till och från inte känts toppen så han har nu...

Av Evelin Johansson - 30 mars 2018 21:33


Idag var det min dag att ha hand om Sannie, vi har hjälp av två fantastiska medryttare som sköter gård jobbet och sen så hjälper jag till i mellan med lite lättare skritt turer! Idag var en sådan dag! Pelle och alma följde med som sällskap, ca ...

Av Evelin Johansson - 18 mars 2018 22:16

För snart ett år sedan var jag med om en trafikolycka påväg hem från jobbet!   Den dagen förändrades mycket!   Det var den 25/4 2017 och jag var påväg hem från jobbet, när jag svängde ut ifrån jobbet i Grästorp hamnade en silvrig bil bakom, d...

Ovido - Quiz & Flashcards