adifferentlife

Direktlänk till inlägg 31 december 2013

2013

Av Evelin Johansson - 31 december 2013 21:00

Januari:

Jag var på skidsemester i sälen med familjen och jonas.

Provred lite nya hästar, som ni vet blev de inget köp här ;)

Satte igång Ninja i snön, lekte och bara hade kul, hanna hjälpte mig mycket när tiden inte räkte.

              

Februari:

Skaffade hoppsadel till Ninja

Åkte åter igen till sälen denna gången med min mosters familj och med ida och lutchi.

Jobbade en massa denna månaden.

Började träna 531 för utställninge på elmia

Hade första dressyr träningen

Åkte på stiftelsen

Långturer med hanna och hästarna

         

Mars:

Kom in bakstage på stiftelsen

Hoppträna Ninja

Ninja flytta till stall nyblom

     

April:

Blogg torka


Maj:

Vi sålde gården till våra granar

Jag flyttade till mitt hus

Ninja gick bättre än någonsin!

Började på agrotjänst

 

Juni:

Hanna och jag myste massa i stallet

Var mycket i värmland

Ninja flytta till glossbo

Ninja och jag hamna i diket och mitt knä va dåligt

           

Juli:

Började funder på fodervärd till Ninja

Började köra himla

Slutade umgås med vänner som inte ger något!

   

Augusti:

Jobbade relativt lite 

Fyllde 20

Va på rockkoncert en hel helg :)

Börjdae rida efter min knäskada

Drog varjtanden på ninja

Hanna hjälpte mig igenom många svåra tider

Tog beslutet att ninja skulle ut på foder

                

September:

Körde hilma

Började övningköra för lastbil

Började rida chippo

Pappa fick tillbaka tumören och opererades igen

14 september åkte ninja till Mölnycke

Åkte med och hämta rambo

                 

Oktober:

Livet va skit

Provred massa hästar

Red ut med hanna och rambo

Jobbade en massa

   

November:

Va ledig 6 dagar på hela månaden

Jonas och jag gjorde slut

Hämtade hem angie

Träffade emelie efter många år ifrån varandra:)

       

December:

Stiftelsen koncert

Grejat med angie

Jobbat

Haft en mysig jul

Jobbade mycket!

       


Nu laddar vi om för 2014 <3





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelin Johansson - 20 oktober 2020 15:22

Våran älskade pojk valde att komma 9dagar tidigt!    Den 13/10 Kl 02.12  3610g 53cm😍    Axel Andreas Gidstedt               Ska bli intressant att se vad framtiden har att erbjuda 😍🙌❤   ...

Av Evelin Johansson - 12 oktober 2020 14:34

Hej!  Vad hände där liksom!    Det har hänt så otroligt mycket sedan jag skrev här sist, haha!    Alma har blivit 2år och 10månader, Alfred är snart 10, jag är gravid och har knappt 10dagar kvar till beräknad förlossning.        Sanni...

Av Evelin Johansson - 4 april 2018 22:57


Hej igen! Nu när sannie har flyttat hem var jag i behov av lite sällskap så då flyttade mimis islänning gutten in här, ni har läst om han tidigare då jag ridit han en del hos mimi tidigare! Gutten har till och från inte känts toppen så han har nu...

Av Evelin Johansson - 30 mars 2018 21:33


Idag var det min dag att ha hand om Sannie, vi har hjälp av två fantastiska medryttare som sköter gård jobbet och sen så hjälper jag till i mellan med lite lättare skritt turer! Idag var en sådan dag! Pelle och alma följde med som sällskap, ca ...

Av Evelin Johansson - 18 mars 2018 22:16

För snart ett år sedan var jag med om en trafikolycka påväg hem från jobbet!   Den dagen förändrades mycket!   Det var den 25/4 2017 och jag var påväg hem från jobbet, när jag svängde ut ifrån jobbet i Grästorp hamnade en silvrig bil bakom, d...

Ovido - Quiz & Flashcards