adifferentlife

Direktlänk till inlägg 20 januari 2015

Mys morgon :)

Av Evelin Johansson - 20 januari 2015 06:39

Hej på er!

Ligger just nu och drar mig i sängen och funderar på vad denna dagen har att erbjuda :)

1. Dra mig ur en varm och go säng!
2. Åka och packa bilen med allt som ska med vid lunch.
3. Vid lunch åker Hanna jag och Emelie iväg på sadelutprovning med Sannie :)
4. Teorilektion i Lidköping!
5. Hoppas på att hinna med gymmet en sväng!

Detta är väl i stort sett vad jag ska hinna med idag! Min plan va inte att ligga vaken kl 07,30! Men någon annan ville ha kaffe sällskap, och vem säger nej till kaffe på morgonen :p

Igår var de ju tyvärr lite tyst här!
Jag red på morgonen, för att sen åka hem och duscha för att fara vidare till skolan mellan kl 14-22 sent men lite intressant med jordbruks debatt så då fans inte tiden till att skriva!

Sannie gick 1,5h i skogen igår, vi hade med oss Ulrika och Pluto som sällskap! Vilket alltid är lika kul!
Sannie fick gå med jaktkamdaret i går då jag verkligen ville kunna få stopp!
Hon var så jäkla fin! Den bästa iden som vart hittills! Tack Emelie och My för tipset!
Vi red backar och stigar åt alla håll så de fick lyfta på fötterna och tänka lite själva! Så nyttigt!

Efter som det hade snöat kunde ingen vara gladare än jag igår!
Vilken underbar känsla! Den tar vi med oss i ryggsäcken när vi blickar framåt!

Det vackraste jag har i mitt liv just nu!
Älskade häst <3

Nä nu ska jag snarka en timme till innan jag ska dra mig upp ur denna här varma och Goa sängen!
Puss och kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelin Johansson - 20 oktober 2020 15:22

Våran älskade pojk valde att komma 9dagar tidigt!    Den 13/10 Kl 02.12  3610g 53cm😍    Axel Andreas Gidstedt               Ska bli intressant att se vad framtiden har att erbjuda 😍🙌❤   ...

Av Evelin Johansson - 12 oktober 2020 14:34

Hej!  Vad hände där liksom!    Det har hänt så otroligt mycket sedan jag skrev här sist, haha!    Alma har blivit 2år och 10månader, Alfred är snart 10, jag är gravid och har knappt 10dagar kvar till beräknad förlossning.        Sanni...

Av Evelin Johansson - 4 april 2018 22:57


Hej igen! Nu när sannie har flyttat hem var jag i behov av lite sällskap så då flyttade mimis islänning gutten in här, ni har läst om han tidigare då jag ridit han en del hos mimi tidigare! Gutten har till och från inte känts toppen så han har nu...

Av Evelin Johansson - 30 mars 2018 21:33


Idag var det min dag att ha hand om Sannie, vi har hjälp av två fantastiska medryttare som sköter gård jobbet och sen så hjälper jag till i mellan med lite lättare skritt turer! Idag var en sådan dag! Pelle och alma följde med som sällskap, ca ...

Av Evelin Johansson - 18 mars 2018 22:16

För snart ett år sedan var jag med om en trafikolycka påväg hem från jobbet!   Den dagen förändrades mycket!   Det var den 25/4 2017 och jag var påväg hem från jobbet, när jag svängde ut ifrån jobbet i Grästorp hamnade en silvrig bil bakom, d...

Ovido - Quiz & Flashcards