adifferentlife

Alla inlägg under mars 2015

Av Evelin Johansson - 17 mars 2015 18:58

Idag har varit en väldigt bra dag :)


Umgåts med några av mina älskade vänner, TACK Emelie, Louise och My för idag <3


Gjort färdigt ett skolarbete!


sist men inte MINST vart ute på årets första MC tur, så underbart! Anna Jon och jag var uteen runda på knappt en timme med fika :) men de var verkligen toppen att få komma ut, och så tidigt är ju än bätre <3

 


Innan det var  det en helt underbar stund i Louise stall där hon red louise häst inför några som eventuellt var intresserade av köp!

finns de någon som är intresserad av en super fin irländare född 03 och ca 156hög så lämna en kommentar ;)

Lägger med en film och hoppas emelie och louise tycker det är okej <3


Nu inväntar jag kärleken i mitt liv som jobbar över <3
 

Av Evelin Johansson - 17 mars 2015 10:58

Hemma hos Louise och har fika mys och lite bebis på de :)

Av Evelin Johansson - 16 mars 2015 20:31

Efter 1h i skogen hade mitt Hjärnkontor lugnat ner sig och jag kunde fokusera igen!

Sannie va så fin idag!
Pigg, men fin! Älskade fina tjejen!

En liten galopp fick hon ta då det är bättre med en galopp än en Sjövild, studsandes häst i trav!

Nu väntar jag på människan som gör mig lycklig <3

Av Evelin Johansson - 16 mars 2015 16:50

[Bild]

[Bild]

Av Evelin Johansson - 16 mars 2015 12:25

Hej!

Hoppas allt e bra med er :)

Jag har spenderat förmiddagen i skolan och pluggar, några timmar kvar än tyvärr ;) men snart, snart så är denna terminen över och första året i skolan är klart :)

Sannie ska ridas ut ca 1h idag! Skritt och även lite trav för att känna så hon känns fräch!
Hon har vart så jäkla pigg de senaste dagarna att jag funderar på att ta och flytta tyglarna på jakt kandarett! Är stans obehagligt att rida ute utan att få någon kontakt med hästen!

Mitt hjärta <3

Av Evelin Johansson - 15 mars 2015 16:32

Med toppen sällskap ;)
Tack Madde och Anna-Karin :)

Vi hörs i veckan ;) känns som vi går åt rätt håll än :D

Av Evelin Johansson - 13 mars 2015 20:25

Hej!

Idag red jag och Sannie ut en timme med saga och joker :)
Några trav steg testade vi idag och hon blev piggare än piggast och tyckte livet var toppen <3

När vi kom hem så myste jag och Sannie lite innan de var dags att ge sig av hemåt :)

Av Evelin Johansson - 12 mars 2015 20:30

Efter en dag i skolan kändes stallet mycket lokande!

Kom dit vid halv fyra och då satt My och väntade på mig med fika i famnen :) älskar mina vänner!
Efter en timme mys i solen hämtade jag in Sannie och myste ute i solen!

Borstade bort massa vinter päls ute i solskenet! Underbart <3
Sen satt jag där på pallen och Sannie stod och snozza mig i håret medans vi väntade på dagens sällskap :)

Efter massa mys så red jag och två tjejer till i stallet ut i 45 min!
Helt underbart! Solen skiner och massa småprat!

Och inte nog med de så var Sannie finare än någonsin idag <3

Mina två ridkompisar för dagen, Thea och Saga :)

Och underbar Anna-Karin hjälpte till och gick med som sällskap <3

Ovido - Quiz & Flashcards