adifferentlife

Alla inlägg under mars 2015

Av Evelin Johansson - 12 mars 2015 12:16

De känns som våren verkligen är påväg nu! Solen skiner, det är varmt och humöret går åt rätt håll!

Igår var en bra dag, lite tung men de var ändå en bra dag <3

Efter middagen spenderades i stallet, Sannie skulle pysslas om och komma ut en sväng igen!

De blev en barbacka tur på 35min i skritt ;)
Hon var pigg och glad men skötte sig kanon <3
Älskade fina häst<3

Av Evelin Johansson - 10 mars 2015 20:02

...lite sämre lite jobbigare och ja allmänt bara jobbigt!

Dagen har egentligen vart toppen!

Men sen jag kom hem är jag nojig, orolig och allmänt lätt retad :(
Inget jag vill vara och definitivt inte när A är här!
Men allt har väl sina förklaringar, och även detta har väl de!
Även om jag inte medvetet tänker på att det i morgon är ett år sedan min far lämnade ett enormt tomrum efter sig så påverkar det mig uppenbarligen mer än jag trott!

Av Evelin Johansson - 7 mars 2015 22:25

Första ridningen på 4 veckor!
Känslan är obeskrivlig!

Hon var så mysig, vädret var toppen och glädjen va på topp!

Vi skrittade i kanske 30min och de ska vi nu göra 6dagar i veckan i två veckor för att se vad som händer :)

Underbara Emelie va med och gjorde mig sällskap och tog några kort <3

Av Evelin Johansson - 4 mars 2015 10:04

Skulle va i stallet och mysa lite igår :)
Blev kvar 1,5h, borsta, mysa och ta en mindre promenad <3
Längtar så tills jag får rida henne igen!

På torsdag kommer veterinären och ska ultraljuda! Håller mina tumar och tår!

Älskade häst <3

Av Evelin Johansson - 3 mars 2015 09:13

[Bild]

Ibland är livet på topp <3

Om älskade Sannie kunde börja ridas snart med så är allt perfekt :)

[Bild]

Av Evelin Johansson - 1 mars 2015 16:08

Shopping!
1. Ute täcke 200g fodring
2. Lamicell skydd fram och bak
3. Stigläder

Inte så mycket, men de räckte gott när man är student och plånboken konstanta tom!

Ovido - Quiz & Flashcards