adifferentlife

Alla inlägg under februari 2014

Av Evelin Johansson - 10 februari 2014 21:22

Hela eftermiddagen kvällen har spenderats i stallet ;)

Skrittade ut på Annie i 40 min efter lunch fick ned mig Hanna och Saga som sällskap!
Mysigt var de! Men hästen var taggad till tusen även idag ;)

Nu på em/kvällen har jag hjälpt Emelie att klippa sunnie :)
Så nu ser hon ut som en riktigt tävlingshäst :D

Förre !

Efter!

Sen några bilder under klippningen ;)

Av Evelin Johansson - 9 februari 2014 20:26

Nu sitter jag i soffan med min älskade familj och kollar på så ska de låta :)

Var i stallet och myste med min flicka!
Hon var full i skit och inte alls så ren som jag lämna henne ;) hehe
Men efter en bra stunds ryktande så vart hon ren igen, gick väl inte riktigt att påstå att hon blänkte ;) men men!

Longerade henne i 45 min ca!
De var 200 knyck större delen av passet,men de sista 20 minuterna slappna hon av betydligt bättre!

Nu blir det hårdträning för vi SKA igång nu!!

Hanna tömkörde även Rambo samtidigt, han verka änna pigg han med!

Sen har mamma äntligen blivit klar med mina raggsockor :) underbart <3
Tack älskade mamma <3

Av Evelin Johansson - 9 februari 2014 15:16

Åter igen hemkommen från fjällen!
Sista dagen vart det ofpiståkning och konsert på kvällen :)

Av Evelin Johansson - 7 februari 2014 09:10

De finns några i mitt liv som under senare tid komit in i mitt liv!

Jag kan med handen på hjärtat berätta att utan dessa skulle jag inte vara hel!
Ni har tagit en plats i mitt hjärta och den platsen kommer alltid vara eran <3

Den jag vill hedra med hela mitt hjärta e min Hanna <3
En tjej som är så lik mig på många sätt hon förstår mig genom att bara kolla på mig, om jag behöver en kram, en knuff i rätt riktning, eller bara en mys stund med hästarna!

Vi har känt varandra i 1,5 år och jag tror vi båda kan säga att denna vänskapen kommer hålla LÄNNNGE <3
Utan dig är jag aldrig hel igen <3
Älskade bästa Hanna panna <3
http://gaerdner.blogg.se

Den andra vännen som jag lärde känna i högstadiet är Emelie, vi tappade varandra men har nu "hittat" tillbaka och hon är en Vän som jag inte är rädd att fråga något om!
Vi har samma intresse och liknande klädsmak precis som jag ;)

Underbara Emelie <3
http://mlishastblogg.blogg.se

Sen finns det några fler som står mig nära <3

Av Evelin Johansson - 5 februari 2014 21:20

Kännslan av....

Förtvivlan, av ledsamhet, av ensamheten.

Jag har en underbar familj, underbara vänner och ett liv som jag är glad över att ha!

Ändå känner jag mig ensam, ledsen och förtvivlad.

Vetskapen att inte veta hur länge du finns här, hur länge kommer du stanna hos oss<3
När tar dem dej ifrån mig, synen av hur du blir sämre, känslan av att inget kunna göra, hjälplösheten.
Jag älskar dig och jag vill ta denna jävla cancern ifrån dig!
Du är min pappa och jag kommer alltid älska dig!
Utan dig kommer livet aldrig bli helt igen <3

Jag önskar så att du skulle bli frisk! Att få se den där pigga glada envetna människan vakna till liv igen!


Tillsammans är vi starka och jag hoppas verkligen vi klarar av detta med, älskade mamma, pappa och lillsis <3 utan er vore jag inget!

Av Evelin Johansson - 5 februari 2014 16:42

Mina ben är helt slut!
Men oj så roligt det är!
Underbart! <3

Av Evelin Johansson - 4 februari 2014 17:55

I två dagar har vi nu åkt massa skidor/bräda!
Så roligt att åka och känna att man avancerar mer och mer :)
Idag vågade jag mig ut i Ofpisten, och till och med ut i junior parken och hoppa lite!

Snacka om självförtroende bost!

Nu blir de soffmys :)

Av Evelin Johansson - 2 februari 2014 18:47

Åter uppe i Sälen igen :)
Hur underbart som helst! Massa snö åka bräda och bara mysa!

2h snowboard åkning blev de på kvällens kvällsåkning :) fick låna snowboarden av Jonas! Den va så jävla klockren passa mig kanon och sen att den nästan är sprillans och skit snygg gjorde ju inte de sämre ;)

Nu blir de middag med folket i stugan :)

Ovido - Quiz & Flashcards